Forum klanu Cult of the Dark Skull

Cult of the Dark Skull


#1 2010-02-28 10:32:16

Tood

Rada Klanu

3578488
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2009-08-01
Posty: 268
Punktów :   

Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Czas zacząć dodawać tutaj dropy aby można było wybrać optymalny zestaw.


PZDR Tood
http://heniek.w.interii.pl/images/GBW/tds.jpg

Offline

 

#2 2010-02-28 10:35:46

Tood

Rada Klanu

3578488
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2009-08-01
Posty: 268
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Antyczna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
Cena sprzedaży: 5 100 PLN

=========================================

Zwinna Pałka Zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ilość ataków na rundę: 2, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 19, SIŁA: 6
Cena sprzedaży: 10 800 PLN

=========================================

Kuloodporny Kask
Hełm
Obrona: 9
Cechy: ODPORNOŚĆ +3, obrona +6
Wymagania: SIŁA: 21, POZIOM: 13
Cena sprzedaży: 5 250 PLN

=========================================

Kunsztowna Czapka
Hełm
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +8, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 20
Cena sprzedaży: 4 200 PLN

=========================================

Diamentowy Sygnet
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +6, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 37, WYGLĄD: 10
Cena sprzedaży: 5 250 PLN


PZDR Tood
http://heniek.w.interii.pl/images/GBW/tds.jpg

Offline

 

#3 2010-02-28 16:10:31

 Tapio

klanowicz

Zarejestrowany: 2010-02-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Diamentowy Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +9, CHARYZMA +6
Wymagania: POZIOM: 22, WYGLĄD: 10
Cena sprzedaży: 3 500 PLN

Diamentowy Sygnet
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +6, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 37, WYGLĄD: 10
Cena sprzedaży: 5 250 PLN

Złoty Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +9
Wymagania: POZIOM: 14, WYGLĄD: 6
Cena sprzedaży: 2 350 PLN

Srebrny Pierścień Geniuszu
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +2
Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 3 500 PLN

Kurtka Siłacza
Zbroja
Obrona: 5
Cechy: SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6
Wymagania: SIŁA: 19, POZIOM: 7, ZWINNOŚĆ: 6
Cena sprzedaży: 4 500 PLN

Łowiecka Kurtka
Zbroja
Obrona: 5
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, WIEDZA +4, trafienie krytyczne bronią palną -24 %
Wymagania: SIŁA: 13, POZIOM: 11
Cena sprzedaży: 8 000 PLN

Dobra Kominiarka Wieszcza
Hełm
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 6
Cena sprzedaży: 9 600 PLN

Dobry Kuloodporny Kask
Hełm
Obrona: 14
Cechy: ODPORNOŚĆ +5, obrona +9
Wymagania: SIŁA: 26, POZIOM: 16
Cena sprzedaży: 7 875 PLN

Dobra Elegancka Bandana
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 4
Cechy: obrażenia wszystkich broni +2, WYGLĄD +12, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 30, WYGLĄD: 18
Cena sprzedaży: 6 000 PLN

Giętkie Spodnie
Spodnie
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +4, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 5 500 PLN

Dobry Rapier Kontuzji
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 15
Cechy: trafienie +15, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 24, ZWINNOŚĆ: 20, SIŁA: 9
Cena sprzedaży: 3 600 PLN

Kościany Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 4, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Cena sprzedaży: 4 150 PLN

Dobra Zwinna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 12, ZWINNOŚĆ: 12
Cena sprzedaży: 15 150 PLN

Dobra Kryształowa Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, WYGLĄD +5, obrażenia wszystkich broni +9
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 3
Cena sprzedaży: 2 025 PLN

Edycja: dodane przedmioty

Ostatnio edytowany przez Tapio (2010-03-06 09:54:58)


R12: Feliks Dzierżyński
http://img186.imageshack.us/img186/45/tapiosyg.gif

Offline

 

#4 2010-03-01 11:34:22

Dr Greenthumb

klanowicz

Zarejestrowany: 2010-02-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

WYPRAWKI:

Pierścień Geniuszu
 
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +2
Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 3
Cena sprzedaży: 3 000 PLN

Pałka Zdobywcy x2
 
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 800 PLN

Pałka Odwagi 
 
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +3, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 7
Cena sprzedaży: 3 100 PLN

PIELGI:

Kapelusz Narkomana
 
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD -2, SIŁA -7, ODPORNOŚĆ +4, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 8
Cena sprzedaży: 4 600 PLN

Dobry Kościany Nóż
 
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, PKT KRWI +8 %, ODPORNOŚĆ +3, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 4, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 5, WIEDZA: 6
Cena sprzedaży: 6 225 PLN

Kunsztowna Czapka 
 
Hełm
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +8, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 20
Cena sprzedaży: 4 200 PLN

Złota Bransoleta
 
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, WYGLĄD +4
Wymagania: POZIOM: 27, WYGLĄD: 6
Cena sprzedaży: 4 250 PLN

Dobra Obręcz
 
Hełm
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 6
Cena sprzedaży: 3 000 PLN

Kryształowy Nóż

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 1 400 PLN

Ostatnio edytowany przez Dr Greenthumb (2010-03-04 11:33:39)

Offline

 

#5 2010-03-01 18:52:28

zakarea

Klanowicz

Zarejestrowany: 2009-11-24
Posty: 7
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Magnetyczna Czapka   
Hełm
Obrona: 1
Cechy: INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 14
Cena sprzedaży: 3 700 PLN

Pałka Władzy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 2 600 PLN

Pałka Męstwa
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +6, ZWINNOŚĆ +7
Wymagania: POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 15, CHARYZMA: 15
Cena sprzedaży: 12 600 PLN

Ostry Miecz Zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 14
Cechy: trafienie +6, obrażenia broni +2, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 2 200 PLN

Mistyczna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Cena sprzedaży: 3 100 PLN

Rytualny Hełm
Hełm
Obrona: 7
Cechy: PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5
Wymagania: SIŁA: 23, POZIOM: 25
Cena sprzedaży: 31 500 PLN

Offline

 

#6 2010-03-02 18:16:12

Promiskuita

klanowicz

Zarejestrowany: 2010-03-01
Posty: 2
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Naszyjnik szczęścia
+10 lucka od 42 poziomu


Pełne dane wkleje jak usiade do komputera:)

Offline

 

#7 2010-03-04 09:55:15

Blasphemy

Klanowicz

Zarejestrowany: 2009-08-26
Posty: 12
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Złośliwa Czapka
Cechy: PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5
Wymagania: POZIOM: 5, ODPORNOŚĆ: 5

Miedziany Amulet Siły
Cechy: WYGLĄD +6, SIŁA +3
Wymagania: POZIOM: 17, WYGLĄD: 5

Przyjacielska Pałka Dowódcy
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +6, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8

Lekki Nóż Zdobywcy
Cechy: trafienie +5, ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 9

Dobry Glock
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 12

Rogata Czapka
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 5

Dobry Desert Eagle
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 20, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 27

Pałka Władzy
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 10

Dobry Ostry Sztylet Kontuzji
Cechy: trafienie +12, obrażenia broni +3, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 8

Dobra Pałka Kontuzji
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 8

Kryształowy Nóż
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2

Miedziana Apaszka
Cechy: CHARYZMA +4, WYGLĄD +5
Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 2

Runiczna Kominiarka
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, SZCZĘŚCIE +5, obrona +10
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 17

Ostatnio edytowany przez Blasphemy (2010-03-04 09:55:42)


http://img179.imageshack.us/img179/6497/sygnature.jpg

Offline

 

#8 2010-03-04 11:31:41

altus

klanowicz

Zarejestrowany: 2010-02-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Kryształowa Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6

Pałka Dowódcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +3

Lekka Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5

Dobra Kominiarka
Hełm
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -5

Miecz Sekty
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +11, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2

Elegancka Obręcz
Hełm
Obrona: -1
Cechy: CHARYZMA +5, WYGLĄD +5, obrona -2

Czapka Wytrzymałości
Hełm
Obrona: 5
Cechy: obrona +4

Demoniczna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 13 - 16
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -7 %

Ozdobna Obręcz
Hełm
Obrona: -1
Cechy: CHARYZMA +5, WYGLĄD +3, obrona -2

Kościany Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4

Ostatnio edytowany przez altus (2010-03-04 15:24:15)

Offline

 

#9 2010-03-04 15:04:27

Ciastko

klanowicz

Zarejestrowany: 2010-03-04
Posty: 1
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Kurtka Złodzieja
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2

Srebrny Amulet
Cechy: WYGLĄD +7

Miedziana Bransoleta
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, WYGLĄD +1

Pierścień Lewitacji
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +3

Spodnie Skrytości
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: WPŁYWY +3, ZWINNOŚĆ +4

Szmaragdowy Pierścień
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1

Czapka Narkomana
Hełm
Obrona: 1
Cechy: SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +4, INTELIGENCJA -6

Pałka Zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2

Władcza Koszulka
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +1

Dobra Pałka Zwinności
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +5

Przyjacielska Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %

Rapier Biegłości   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: trafienie +10, ZWINNOŚĆ +12

Kryształowy Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6

Miecz Sekty
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +11, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2

Szorty Rzezimieszka
Spodnie
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +2, WPŁYWY +3, obrona +2

Kominiarka Ochrony   
Hełm
Obrona: 7
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, obrona +6

Ostra Pałka Zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 8
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +2, WPŁYWY +3, WIEDZA +2

Offline

 

#10 2010-03-18 20:46:29

floyd113

klanowicz

Zarejestrowany: 2010-02-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Dobre Aksamitne Szorty    ZAMKNIJ
   
   
Spodnie
Obrona: -3
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, WPŁYWY +5, WYGLĄD +3, obrona -6
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 9, ODPORNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 4 875 PLN

Antyczna Kosa    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 37 - 67
Cechy: trafienie -8, szansa trafienia krytycznego +14 %, ZWINNOŚĆ +15, obrażenia broni +7
Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 40
Cena sprzedaży: 22 500 PLN

Tygrysia Kamizelka    ZAMKNIJ
   
   
Zbroja
Obrona: 6
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ +3, obrona -4
Wymagania: SIŁA: 20, POZIOM: 14, CHARYZMA: 8
Cena sprzedaży: 8 250 PLN

Dobry Złoty Amulet    ZAMKNIJ
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +14
Wymagania: POZIOM: 17, WYGLĄD: 8
Cena sprzedaży: 3 525 PLN

Srebrny Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4
Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 4
Cena sprzedaży: 2 000 PLN

Dobry Miedziany Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +5
Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 3
Cena sprzedaży: 2 625 PLN

Offline

 

#11 2010-04-07 20:14:49

smile

klanowicz

Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 1
Punktów :   

Re: Itemy wyprawkowe i przydatne w ZK

Plastikowy Pierścień   
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +2, WPŁYWY -3
Wymagania: POZIOM: 21, WYGLĄD: 22


Dobry Pierścień Geniuszu   
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, INTELIGENCJA +3
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 4


Spodnie Handlarza Bronią   
   
   
Spodnie
Obrona: 11
Cechy: WPŁYWY +7, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 4, WPŁYWY: 16


Koszulka Skorupy żółwia   
   
   
Zbroja
Obrona: 16
Cechy: ZWINNOŚĆ -5, ODPORNOŚĆ +4, obrona +14
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10


Amulet Koncentracji
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +4, WIEDZA +4
Wymagania: POZIOM: 18, INTELIGENCJA: 15


Rubinowy Amulet   
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +8, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 20, WYGLĄD: 7

Słoneczny Krawat
   
   
Amulet (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 54, WYGLĄD: 24


Szamańska Kominiarka Adrenaliny   
   
   
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, PKT KRWI +10 %, SIŁA +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 10, CHARYZMA: 10

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.scooterygostynteam.pun.pl www.bzevuv.pun.pl www.itibia.pun.pl www.cyanek.pun.pl www.spol.pun.pl